tisdag 3 februari 2015

Gääääsp!

Lilleman är dålig och vi har knappt sovit i natt :-(
Fick honom i säng i rimlig tid igår och vid 23 vaknade han igen och var pigg som en lärka och tyckte att han skulle ta igen missad lektid.
Kl 23 är INTE lektid och man vill INTE umgås med sin ettåring så dags!
En ettåring, även en sjuk sådan, kan hålla sig vaken hyfsat många timmar..
Och det gjorde han också, glad i hågen.
Jag bänkade mig i soffan och följde jakten på en massmördare på tv - inte riktigt lika glad i hågen som ettåringen...
Man behöver inte vara Einstein för att lista ut att jag försov mig i morse ;-)
Och sedan övningsköra på det.
Ingenting blev riktigt bra :-(
En körlektion till och sedan stadskörning, måtte jag vara utvilad då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)