söndag 22 februari 2015

Flyttstädat!

Idag var jag tvungen att ta tjuren i hornen och påbörja min flyttstädning i den gamla lägenheten.
Lite vemodigt kändes det allt....
Ja det var bara 73 kvadrat och vi trängdes 6 personer i denna lilla trea och ja, det var jobbigt och trångbott emellan åt!
Men ändå... Vi var så NÄRA varandra hela tiden och delade många skratt och fina stunder här.....
Vi hade det inte fint, men vi trivdes ändå bra och hade fin sammanhållning <3
Men nu är det nya tider och praktiskt taget ett nytt liv som gäller :-)
Det är spännande om än lite oroligt.
Hur ska det gå med allt?
Den som lever får se ;-)

Liam (10år) ville så förtvivlat gärna ha semlor igår så idag svängde jag ihop några :-)
Men med vaniljkräm istället för mandelmassa, för mandelmassa gillas inte av barnen :-)



1 kommentar:

  1. Var tid har sin charm. Håller fortfarande på att vänja mig vid att vara sambo. Det är hur mysigt som helst men samtidigt så kan jag inte komma och gå på samma vis som förr när jag var ensamstående. Men.. Man vänjer sig. Nya äventyr är bara härligt!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)