torsdag 29 januari 2015

Så glad, så glad!!!

Ni tycker nog inte jag skriver om annat än renovering och övningskörning för tillfället, men just nu ser min tillvaro ut sådär.
Och varav hjärtat är fullt talar munnen, så är det :-)

Den där halkkörningen var precis vad jag behövde för att stärka mitt självförtroende , så min övningskörningslärare vart glatt överraskad idag!
Han såg nästan lite snopen ut!
Det gick himla bra och kändes avslappnat och kontrollerat och efter lektionen fibblade min körlärare lite med sina anteckningar och sa:

- "nu börjar det här ta slut hörre du"

Uppkörningstid bokas idag!!!
Wihoooo!!

Nu ska det pluggas teori, har bara repetionsfrågor och "riktigt svåra frågor" kvar :-)
Men det ska nog funka!!

Iiiiih jag är så glad så jag är helt sprallig!!!!!!

1 kommentar:

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)