fredag 16 januari 2015

Körkortsteori

Det har gått hyfsat framåt med min körkortsteori, trots renovering och annat som kommit emellan.
Jag har till och med tyckt att det har varit riktigt roligt och intressant!
Tills nu.
Nu är jag på avsnittet "fordonskunskap" och det handlar om motorn och lampor och annat som säkert Samboskapet tycker är jätteintressant.
Jag däremot, känner mig otroligt kvinnlig och den här typen av information vill bara inte fastna i mitt minne.
Vid de flesta av frågorna tänker jag "men om lampan lyser så och om hjulen känns si och så, så säger jag till Samboskapet".
Känns som om det blir ytinlärning på detta avsnittet ;-)


1 kommentar:

  1. Så tråkigt, vf måste man kunna sådant när det finns så många som är duktiga på det där med Fordonskunskap ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)