lördag 31 januari 2015

Äntligen!

Äntligen, äntligen känner jag mig utvilad efter natten!
Det var ett tag sedan... Den senaste månaden har det känts som om natten varit över efter 5 minuters vila och det är verkligen fruktansvärt när det blir så. Hjärnan fungerar inte och ännu mindre kroppen...
Och humöret... Hua...
Men idag så!
Nu känner jag mig fit for fight att få det sista i målandet klart :-)

Stallet har vi också fått kostnadsförslag på. Givetvis bra mycket dyrare än vi väntade oss, men det ska nog gå att lösa :-)

Michelle (9år) har sovit över hos en kompis och jag tackar tekniken som är så fint framskriden att man kan skicka sms till sin dotter i tid och otid ;-)
För saknas gör det ju när en är borta... <3
Hela familjedynamiken blir fel när en medlem saknas...

God frukost i magen, nu packar vi och kör till huset :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)