onsdag 26 mars 2014

Bara sjukdom!

Igår skrev jag lite skämtsamt ut på Facebook att jag var förkyld - i öronen.
Detta för att det knastrade och pep i öronen och hörseln var reducerad ned till praktiskt taget noll.
När jag pratade lät det som om jag hade en plastlåda på huvudet som jag satt och pratade i.
Bacillmästaren tyckte dock inte det var särskilt lustigt skrivet och bestämde sig för att under natten trolla fram en rejäl, tvättäkta MANSFÖRKYLNING!
Lite knaster i öronen är INGENTING i jämförelse av totalstopp i näsan, tvärvärk i halsen och hela mitt inte känns som om det vore gjort av slem.
Hoppas att Liam (10år) är lite piggare idag så att jag inte behöver skura kräk i detta tillståndet :-/
Det blir soffan och filmtittande idag och tedrickande och hoppas jag blir bättre under dagen....

4 kommentarer:

  1. Usch du.. Vet EXAKT hur det känns! Jag kommer studsa till jobb, via dagis imorgon! Jösses så gött att få vara Veronica imorgon!

    Krya-kram!

    SvaraRadera
  2. Vart har du tagit vägen? Saknar dina inlägg =´(
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Förkylningar e inget och leka med....äsch det orkar man ju inte ändå...leka med dem alltså! Kryakramar i en rullebör kommer till dig från Tjörnarp ;-) nanna gott!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)