onsdag 24 juli 2013

Sommar - stanna för evigt!

Guuud vilka ljuvliga dagar!
Alla barn fick badat och lekt ordentligt, kanske fick dock C's lille son Oliwer badat lite VÄL mycket då han hoppade från bryggan ut i det djupaste vattnet..
En riktig nära-döden-upplevelse för en 3,5 åring men givetvis gick det bra.
Däremot så förundras jag över hur folk faktiskt reagerar i sådana här situationer.
Det stod en kvinna på bryggan som lätt hade kunnat böja sig ned och hjälpa honom, men hon stod bara och tittade intresserat på!
Nu var ju såklart inte vi längre bort än att vi hann fram, men ändå.....



3 kommentarer:

  1. Folk är inte lätt att förstå sig på, hon tänkte nog inte alls... Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Ja se folk.
    Jag skulle kastat mig i. Kanske för att jag är småbarnsförälder själv?

    SvaraRadera
  3. Nej fy vad hemskt! Jag hade hoppat i direkt! Lilla killen<3

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)