torsdag 18 juli 2013

Om vi skulle vända dygnet?

Den Mallanska familjen har verkligen gått för långt in i "semester mode"!
Det här håller inte!
Så idag lät jag alarmet ringa kl 6.30 - min ambition var att vara uppe INNAN klockan åtta och kanske hinna få mig en kopp kaffe innan jag började väcka barnen vid halv nio.
Och hur tror ni det gick?
Åt skogen - självklart.
Jag vaknade helt vilse i pannkakan runt tio, med Bubban (3år) glatt pladdrandes om ditten och datten.
En stund senare kom Liam (9år) och beklagade sig över att han inte kunde spela Wii för att Bubban ockuperade TVn.
Tjugo i elva kom Michelle (7år) ut i soffan med täcke och allt.
Min mission vart helt misslyckad, minst sagt.
Nytt försök i morgon då ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)