tisdag 2 juli 2013

Hornbach

Eftersom vårt akvarium dessvärre gick sönder i flytten, så styrdes idag kosan mot Hornbach för att se om vi kunde hitta ett nytt.
Och det gjorde vi minsann och billigt var det också - 800 spänn för ett 200 liters akvarium! Jag hade förväntat mig att det skulle bli betydligt dyrare...
Massor av tavlor och blommor hittade jag också sim står högt på önskelistan, men det får vänta ett slag eftersom det är semester snart ;-)

På vägen hem blev det en sväng inom McDonalds, vi åt faktiskt i bilen eftersom akvariet där bak gjorde att bilen inte riktigt gick att stänga.
Och det är ju dumt att lämna bakluckan öppen som en "välkommen in-skylt" till folk som inte kan skilja på mitt och ditt.....



2 kommentarer:

  1. Synd att du inte bor närmare kunde du fått lite fiskar av mig ;)
    .. vi försöker ge bort ..
    men dom förökar sig konstant...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då trivs de bra :-) Vad är det för fiskar ni har? Vi har Malawi-ciklider

      Radera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)