tisdag 23 juli 2013

Här ligger vi i soffan :-)

Idag gick jag upp ganska tidigt och tassade runt och mös lite för mig själv.
Efter en stund kom Bubban (3år) och gjorde mig sällskap i soffan och bad mig sätta på en Scooby doo film :-)
Så nu sitter vi här och myser och det blev inte att jag väckte de stora barnen i tid i dag HELLER!

Min rygg gör ont och är plågad efter gårdagens vattenlekar med Bubban och även om det är väldigt fint väder idag också så åker vi inte till sjön idag.
Har lite fix här hemma att pilla med, måste handla och städa och annat mindre upphetsande.....



4 kommentarer:

  1. Så mysigt med morgonmys men jag hoppas ryggen blir bättre, kram :)

    SvaraRadera
  2. Tvärtom här. Vi var hemma större delen av dagen igår. Däremot behöver vi bada idag, annars klättrar barnen snart på väggarna! ;-))

    SvaraRadera
  3. Å här är det en helt grå himmel...så det gör inte så mycket att åka iväg till jobbet!
    Sköt om dej!

    SvaraRadera
  4. Här har vi soffmys också och tittar på film :)
    Vädret är jättedåligt :(
    Hoppas ryggen snart blir bättre
    Kramisar

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)