onsdag 19 juni 2013

Något ska man ju roa sig med!

För en tid sedan fick jag ett nagelbyggarkit av Samboskapet och vart absolut överlycklig.
Lådan ställdes undan på ett säkert ställe i garderoben - och glömdes bort!
När det nu är dags att flytta åkte så lådan fram igen och jag gjorde naglarna fina till bröllopet.
Eller ja, fina och fina..... Jag måste nog erkänna att det inte blev särskilt bra!
Var ju ett tag sedan jag gjorde det här nu....
Igår råkade jag bita av min tumnagel och fick således plocka fram lådan igen och denna gången blev jag riktigt nöjd!
Nu ser det ut som jag missat lite på sidan, men det är faktiskt bara bilden som hittar på för det är gelé över hela nageln :-)
Och nageln har mer glitter än vad som syns på bilden också.
Nya tippar måste jag dock ha, dessa jag har nu går på tok långt ned på nageln för att det ska bli bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)