söndag 16 juni 2013

Det är nästan för lugnt!

Michelle (7,5år) har inte varit hemma på hela helgen eftersom hon är med farmor och farfar på Öland.
Kors så tyst och stilla det är med bara ett barn mindre!
Hela familjedynamiken ändrades och jag är lite rastlös av lugnet och tystnaden här hemma....
Vi trodde hon skulle komma hem idag, men snopen blev jag när farmor och farfar meddelade att de skulle behålla henne en dag extra.
Så nu sitter jag här med ett korsord och inser att jag inte är speciellt duktig på det längre.....
Jag suger faktiskt riktigt ordentligt!
Jag sitter med det lättaste och har PROBLEM med det! :-)



2 kommentarer:

  1. Men du är en hejare på wordfeud!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo det sägs så :-) Får se om jag kan bli lika bra på korsord ;-)

      Radera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)