lördag 4 maj 2013

Lilla,söta,stora :-)

Eftersom samboskapet var snabb ur sängen idag passade jag på att ligga kvar och dra mig.
När jag gick ner för att göra kaffe sitter Bubban (2,5år) vid matbordet och deklarerar:

- Jag är kissig.

Jag lyfter ned det arma barnet och placerar henne på pottan, utan större förhoppning om att det faktiskt ska komma något.
Då hör jag en rejäl duns.
Hon har minsann bajsat!!
Bubban såg ut ungefär som någon gör då de vunnit en riktig hög summa pengar och jag vart ungefär lika lycklig :-)
Nu är det dags att köpa trosor och tålmodigt springa in till pottan i tid och otid :-)
Riktigt breakthrough för en småbarnsförälder :-)
När Bubban var torkad och klar sa hon:

- Jag stor, NU jag kan bära dig!
Älskade hjärtat :-)



1 kommentar:

  1. Haha! Vad gulligt sagt, och vad gullig hon är - stora tjejen :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)