fredag 3 maj 2013

Åh fredag :-)

Älskade, efterlängtade fredag!
Solen skiner och det känns redan som en riktig kanondag :-)
Om jag inte hade varit så trööööött......
Jag är tröttast i världshistorien, jag lovar!
Försov mig gjorde jag också och hann därmed inte duscha, så jag får genomlida dagen och lukta kudde.
Därav det uppsatta håret och den bistra minen.
Jag gillar inte att lukta kudde, och jag gillar heller inte att ha håret uppsatt.
Det får mig att likna en gammal sträng skolfröken :-)

Ha en skön fredag! :-)



4 kommentarer:

  1. Jag är oxå supertrött för tillfället. Ibland känns det som om jag ska sitta och somna i kassan.
    Jag har läst ikapp lite hos dig och sett att du ska byta arbetsuppgifter. Men jag hittade inte något om du ska byta arbetstider eller inte. Får du vara kvar på dagtid eller?

    SvaraRadera
  2. Äsch!
    Gamla skolfröknar är sexiga!
    ;)
    Ha en toppendag!

    SvaraRadera

  3. Trött var det här också idag. Det är så jobbigt att
    försova sig, dagen blir ödelagd. Kram

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin, och lukten framgår inte här i bloggen - tack och lov! ;-)

    Ha en finfin fredag!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)