onsdag 24 april 2013

Rivstart

Oj, vilken morgon!
Michelle (7år) skulle å det bestämdaste cykla till skolan idag!
Jag förklarade lugnt att hon nog inte skulle det med tanke på att hon inte har något lås till sin cykel.
Då bröt helvetet löst och förmodligen väckte hon hela grannskapet på kuppen.
Sedan gick hon på HÄLARNA hela vägen till skolan.
Allt för att det skulle ta så lång tid som möjligt för skam den som ger sig :-)
Arma, envisa lilla barn :-)
Det krävdes allt mitt tålamod för att inte jag också skulle börja skrika och spruta snor och gå på hälarna jag också.
Men nu sitter jag på tåget, lugn och sansad igen :-)
Hur var er morgon?

3 kommentarer:

  1. Jag beundrar din tålmodighet, jag hade gått på hälarna ;)
    Hoppas idag blir bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte riktigt så men lite sura miner hade jag allt men då från en betydligt äldre person. Typ maken. ;)

    SvaraRadera

  3. Hi hi hi, kan se er framför mig där ni skriker och går på hälarna... :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)