måndag 22 april 2013

Jag misstänkte att det skulle bli så

Senast jag köpte skor valde jag mellan svarta och vita.
Sedan kom jag på att jag nog borde ta både svarta OCH vita eftersom jag har så många svarta byxor.
Kom dock efter mycket övervägande fram till att jag nog bara kommer ha de vita skorna till mina blå jeans och ett par andra skor till de svarta byxorna och valde således de vita skorna.
Så nu sitter jag här med svarta brallor och vita skor och retar mig på att jag inte gjorde som jag tänkte från början.......
Härliga I-landsproblem :-)

Ha en härlig måndag allihop <3

2 kommentarer:

  1. Haha, jag hade tagit svarta för vita skor är inte vita speciellt länge i min ägo. :)

    SvaraRadera

  2. Jag hade tagit vita, jag gillar vita eller färgglada färger på fötterna, man ser fötterna bättre då, hi hi... : )

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)