söndag 13 januari 2013

Brr, det är KALLT!

Men det hindrar inte mig och ungarna, utefolk som vi är.
Ok, Liam (8år) får man mer eller mindre DRA ut, men väl ute så tycker han jättemycket om det.
Och naturen ÄR den bästa lekplatsen, det finns inget som får fantasin att flöda som lite grenar, mossa och stenar :-)
Det enda väder jag inte vill ut och leka i är regn. Regn är bara för joppit.
Och mycket blåst.

Men, som sagt, kallt var det och nu sitter vi här alla fyra med frostbitna kinder och en kopp varm choklad :-)
Det är söndagsmys det :-)

12 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att vara ute! En fördel till är ju att man slipper alla basilusker som finns överallt inomhus just nu, framförallt på sådana ställen där många samlas, som Bushus, biografer och annat. Brrr...

    Men jag håller med dig om regn och ruskväder, då är det inget kul att vara ute, inte när det inte handlar om ett ljummet sommarregn i alla fall.

    Ha en skön söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi är inga vinter-utemänniskor.
    Men vi mysade med scones och varm choklad ändå .:)

    SvaraRadera
  3. Ser på din väderruta att ni har -3. Rena värmeböljan tycker jag ;) Vi har -13 nu :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vi tog oss oxå ut en sväng i dag hela familjen men chokladen hoppade vi faktiskt över!
    sv: Med tanke på hur ofta jag använder kjol kan man få för många strumpbyxor!

    SvaraRadera
  5. Javisst är det väl härligt med naturen. Idag har det varit riktigt rått ute. Ja typ ett par minus bara. Men kalla minus.

    Kram.

    SvaraRadera
  6. Och hade ni sol också? För då blir man ju ännu gladare!
    Här hade vi sol, och jag hann precis gå ut innan den gick ner!

    SvaraRadera
  7. Brrrr! Fast lite mysigt låter med med chokladen! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Mysigt att vara ute trots kylan:)
    Ha en fin kväll
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  9. härligt ni ser ut att ha haft det! här är det -16 idag, inte riktigt så jag vill vara ute. Håller mig på kontoret ;)

    SvaraRadera
  10. Hu vad kallt det ser ut! Hoppas att jag var snäll i drömmen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Regn är inte sköj... Vissa dagar är jag som Liam - Anders får dra ut mig ur lägenheten och sen trivs jag bra där ute :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)