lördag 8 december 2012

Lilla bloggen då

Här har minsann inte blivit mycket bloggat!
I ärlighetens namn har jag varit lite deppo och nästan all energi har gått åt till jobb och hem.
Tandläkaren har jag också varit en del hos, för den där utdragna visdomstanden får vi minsann inte rätt på.
Det sitter kvar en liten bit som sitter farligt nära nerven och min tandläkare vågar inte ge sig på den.
Så nu konsulteras det friskt med käkkirurgen huruvida den ska opereras bort eller ej.
Vi får hoppas att det löser sig till det bästa.

Igår var det dags för årets första julbord!
Det var både gott och trevligt och i den lättsamma stämningen kunde jag känna att lite av min energi kom tillbaka :-)
Skönt, för att vara deppig och nere är verkligen inte min grej!

4 kommentarer:

  1. Nej vem vill vara i deppträsket? Men. Ibland räcker det inte till mer än så. Gott att du fått hämta lite energi. Lycka till med din tand. Hur det än blir. Kram.

    SvaraRadera

  2. Det där med tanden har nog tagit hårt på dig, vilket är fullt begripligt...

    Hoppas detta snart skall bli historia..

    Har gjort en sådan operation på käkkirurgen för väldigt länge sedan, jag fick en grön mössa, bedövning och så sattes det igång, 20 minuter senare var jag klar och lyckligt vandrade jag ut från kliniken.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Låter som om du behöver en stor varm kram och här kommer den.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)