onsdag 14 november 2012

Uj,Uj,Uj....

Vilken dag det här blev!
Började dagen med att missa tåget, fast egentligen missade jag det inte - det blev snarare så att jag VINKADE AV det!
Jag stod nämligen på perrongen och tryckte febrilt på knappjäkeln till dörren, som oturligt nog, förblev stängd.
Surt sa räven......
På jobbet blev jag ingalunda på bättre humör.
Oplanerat föredrag fick jag hålla med feber och halsont.
Nu vill jag bara hem och bli ompysslad på min plats på soffan.
Blä för idag.
Mörkt är det också ute fast klockan bara är halv fyra.
Dubbelblä.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du blir ompysslad i soffan ikväll! kram kram

    SvaraRadera
  2. Bara kikade in från Äppelblommans blogg. :-)
    Hoppas du snart mår bättre och får en lugn och vilsam kväll.

    //Emma

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)