lördag 17 november 2012

Perfa!

Loggade in på youtube för att en gång för alla återställa mitt användarnamn som en kollega helt mystiskt lyckats ändra.
När ordningen var återställd föll min blick på ett filmklipp om dinosaurier.
Jag sneglade på tiden. 48 min.
48 min?! Det är ju nästan en hel film!
Eftersom Liam (8år) är tokig i dinosaurier kallade jag på honom så att han skulle få titta.
Då visade det sig att Christian Slater gjort denna film där han har försökt återskapa Europa som det såg ut för 80 miljoner år sedan och gjort allt väldigt verklighetstroget.
Jag ska faktiskt se den själv sedan. Men just nu sitter tripp,trapp och trull som klistrade :-)
Och Samboskapet sitter klistrad framför sin dator.
Perfa, då tar jag tag i lite städning och packar in presenten med Trash Pack som Michelle (6år) ska ha med sig till kalaset!





1 kommentar:

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)