onsdag 21 november 2012

Man kan ju tolka som man vill!

Om ni inte läst inlägget under detta så gör det nu, annars hänger ni inte riktigt med på det roliga :-)

Min söta, lilla mamma är en hängiven läsare av min blogg även om hon sällan kommenterar.
Idag gjorde hon mig påmind om att man INTE ska lämna ute delar av historien när man berättar på bloggen :-)
Liam fick nu alltså INTE Tacos med chokladpudding till efterrätt för att han bitit någon :-)
Han fick det för att han var jätteledsen för att pojken som blivit biten varit så dum och gått och viskat dumma saker om Liam.
Så det var lite tröstmat snarare än belöning!
Men när jag läste inlägget så såg det ju ganska kul ut och nedan är lilla mammas tolkning :

7 kommentarer:

  1. haha vilken härlig mamma du har!
    Min mor läser med min blogg, sen skickar hon med sms haha! :)

    ja imorgon kanske min huvudvärk släpper lite. hoppas jag!

    kram

    SvaraRadera
  2. hahaha Läste om inlägget innan och jo.. Jag fattade det rätt direkt men visst kan man tolka det som din mamma! hahaha

    Våra mammor är våra hårdaste kritiker! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, det kan bli hur tokigt som helst med de skrivna orden. :))

    Denna gången ser jag att det är du som jag inventerat till ett spel, det är viktigt att man har exakta tecken. :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Ska be mina barn bitas varje fredag då det oftast blir Taco!

    SvaraRadera
  5. Ha ha ...jag VISSTE du skulle kommentera min sms-tolkning!!!!!!!
    Tror bestämt du använder samma "uppfostringsmetod" som jag har gjort!!!!!
    Äpplet faller inte så långt........!!!!!!
    Puss

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)