måndag 22 oktober 2012

Lite ofrivillig frånvaro!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade och det beror helt enkelt på att jag inte haft tid!
Men nu ger jag det ett nytt försök när jag ändå är hemma :)

Idag är jag hemma med stackars Bubban (2år) som i helgen olyckligt körde omkull med sin Bobbycar och slog lös en tand :(
Idag är tid bokad till tandläkaren för att plocka bort tanden som nu på ett märkligt vis snurrat till och vänt på sig och ligger i sidled.
Dessvärre sitter den fortfarande som berget och går inte att pilla ut.
Så det har inte varit en rolig helg......
Och jag är mäkta nervös inför tandläkarbesöket och hoppas att allt går smärtfritt för henne :(

4 kommentarer:

  1. ser inte kul ut, hoppas att det går bra.

    Min bror gjorde något liknande och fick dra ut en tand. Han gick sen och hoppades att det skulle växa ut en guldtand istället

    SvaraRadera
  2. Men stackars liten. Hoppas att det går bra idag.

    SvaraRadera
  3. Men GUD!!! Du måste faktiskt varna innan du visar såna där skräckbilder på bloggen!

    Stackars, stackars, STACKARS Bubban!!!
    :-(

    SvaraRadera
  4. Ojdå. Snäckan. Hoppas det reder ut sig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)