lördag 27 oktober 2012

Härliga lördag :-)

Det var riktigt,riktigt kallt ute i morse och då begav sig jag och flickorna ut och handlade bullar.
Bubban (2år) förundrades över isen i vattenpölarna och frosten i gräset och det ska bli jättekul och se hur hon reagerar när hon ser den första snön falla :-)

Idag ska Liam (8år) på kalas hos sin bästis och jag och lilla mamma ska gå vår lördagspromenad till Lidl och handla :-)

Igår hade jag utvecklingssamtal med chefen och det gick bättre än jag väntat mig.
I kontakten med våra medarbetare (de som jobbar "under" mig) uppfattade jag det som att hon var mycket nöjd.
I kontakten med henne själv uppfattade jag inte att hon var lika nöjd och det var både väntat och ömsesidigt.
Vi pratade en hel del kring det och det kändes riktigt bra att få ur mig allt jag gått och tänkt på och nu hoppas jag att vi framöver kommer bättra på vår yrkesrelation.
Så nu är det inte med tunga steg jag tar mig till jobbet på måndag :-)

Nu blir det en god kopp kaffe innan stegen styrs ut i det fina vädret :-)

4 kommentarer:

  1. Innom for å ønske dere en fin helg :-)

    SvaraRadera
  2. Skönt det gick bra med utvecklingssamtalet =)

    SvaraRadera
  3. Härligt med kyla!! ;-)
    Ska oxå på utvecklingssamtal på jobbet om några veckor... Både spännande och inte, nervöst...;-)
    Ha en fin lördag!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Vilket gott och nödvändigt samtal!

    Kallt har det varit här med. Barnen blir lika yra över frosten varje år!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)