söndag 30 september 2012

Söndagspromenad

Jag är den typen av person som vill ta mig från punkt A till punkt B på kortast möjliga tid.
Hade jag inte varit så lat så hade jag sprungit.
Däremot är jag inte så lat att jag vill åka bil överallt utan jag går faktiskt hellre.
Idag skulle jag gå ner till ICA, en promenad på 30 min tur och retur, och idag hade jag mina små tjejer med mig.
Och i sällskap med två små upptäckare bör man minsann inte ha bråttom - bär ska plockas och trampas på, trappor ska springas i, blommor ska plockad, gångar ska utforskas, traktorer studeras och elskåp klättras på :-)
Den vanliga promenaden på 30 min tog i stället 1,5 timme :-)
Men nu är vi hemma med vårt byte - nya, härliga tyger som väntar på att få bli kläder :-)

3 kommentarer:

  1. haha nä då går det inte att ha bråttom :)

    SvaraRadera
  2. Åh! Önskar jag vore så händig att jag kunde sy. Måste vara fantastiskt att skapa egna kläder!

    SvaraRadera
  3. Nej, har man barn med sig får man INTE ha bråttom! Haha! :-D
    Kram M

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)