fredag 17 augusti 2012

Jag gör inte mycket idag

Även om jag känner mig yttsepyttse lite bättre så tar jag det ändå hyfsat lugnt.
Barnen är på fritids och sprallar av sig så det är bara jag och Bubban (2år) hemma och myser.
Jag har tvättat lite, men mest suttit med Bubban i famnen och pussats :-)
Jo! Jag gick faktiskt in på min jobbmail och såg att jag fått ett mail ifrån chefen så jag svarade på mitt eget vis på detta :-)
Och nog kan man se att jag är på bättringsvägen? ;-) (det ska nog tilläggas att chefen är ett par år äldre än mig och äldst i jobbskaran och börjar få smått ålderspanik)

(mailet ska läsas nedifrån och upp)


2 kommentarer:

  1. Ha ha härligt när man kan ha en bra relation till sin chef;)
    Kraaam o krya på dej

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA!!!

    (JO; JAG ÄR OCKSÅ LITE TILL ÅREN KOMMEN... ;-) )

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)