måndag 13 augusti 2012

Hon lär sig nog...

Jag sitter på övervåningen och tittar på TV med barnen när samboskapet kommer hem efter sin tur med motorcykeln.
Bubban (2år) blir överlycklig och skyndar nedför trappan för att ge pappa en välkomstkram.
Hon är dock snart uppe hos oss på övervåningen igen med gråten i halsen.
Vadan detta?
Jo, nere i hallen möter hon ju pappa i det läskiga SKINNSTÄLLET!!
Undrar om hon vänder på klacken och springer åt andra hållet i tonåren när hormonstinna pojkar uppvaktar henne i denna utstyrsel...... ;-)

10 kommentarer:

  1. Man skulle ju kunna gissa på att rädslan försvinner om några år! ;)

    Så snygg väska och plånbok du köpte!

    Läste om telefonsamtalen till ditt jobb, hahahaha!

    kram

    SvaraRadera
  2. Glömde svara på din fråga! Jag har som mål att komma i form och förhoppningsvis göra Malmöklassikern nästa år!

    SvaraRadera
  3. hahahaha Stackars tös! Traumatiserad för all framtid! ;)

    Kram!

    Ps. Skrev inne i min blogg till dig men igen. Så du inte missar det? Du vet hur du ska lyfta upp min kväll med "käcka" kommentarer! Fast jag skrattade högt när jag läste den ändå! Ds.

    SvaraRadera
  4. Hihihi, det är ju bara att hoppas att Bubban är lika rädd som tonåring ;)

    SvaraRadera
  5. Ni kan ju allltid hoppas att hon en lååång tid framöver är rädd för skinnställ. :)

    SvaraRadera
  6. Håll tummarna för att rädslan sitter i! Du får väl be samboskapet sätta på sig en läskig mask, så effekten blir starkare! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha ha lilla godingen;-) Men bara lugn, de går bnog över;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  8. Naw, det är inte lätt när folk ser "konstiga" ut. :)

    SvaraRadera
  9. Haha! Ja,det går säkert över!

    SvaraRadera
  10. Haha! Du kan ju alltid hoppas att skräcken sitter i... ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)