söndag 19 augusti 2012

Folk har så konstiga ide'er.....

Bilden nedan har samboskapet i sin I-phone av mig och barnen, som "startbild".
Så fort han klickar på telefonen så kommer den bilden upp.
Samboskapets arbetskamrater hade fått syn på bilden och frågat vem tjejen var.
Han svarade såklart att det var jag och fick svaret "haha, nähä, den bilden har du laddat hem!"

En kollega på mitt jobb fick syn på samboskapet på Facebook och utbrast förvånat "men han är ju SNYGG"!
Ja?
Skulle jag ha en FUL sambo?
Varför då?
Faktum är att samboskapet är den snyggaste jag lagt ögonen på, men hans skönhet är väldigt svår att fånga på bild.
Med mig är det tvärtom. Jag blir snyggare på bild än vad jag ser i spegeln.....

3 kommentarer:

  1. Dessutom är det väl OERHÖRT individuellt vad man tycker är snyggt och inte? Bara för att jag valde sambon betyder det inte att han ser ut som en fotomodell, utan för att han är snygg och vacker för MIG! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ni är fina alla. Hela familjen:)!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)