tisdag 17 juli 2012

Vi är måttligt roade

Det är supermysigt på alla sätt och vis att gå hemma med Bubban, men just nu är vi båda fasligt uttråkade.
Hon släpper mig inte för två sekunder utan jag måste vara lekledare/lekkamrat precis hela tiden.
Röjer jag köket står hon och håller i mina byxor tills jag är klar.
Så jag testade att dammsuga för det brukar få henne att sätta igång att leka på egen hand en liten stund.
Men icke. Hon satte sig i sin vagn och såg allmänt uttråkad ut.
Om det bara blev lite gott väder så att man kunde gå ut!

2 kommentarer:

  1. Men sötingen då... Hon vill ju bara va med dig ju, det går väl inte att motstå :-)

    SvaraRadera
  2. Ack ja...minns den tiden. Hoppas nu solen lyser lite på er så ni kan gå ut :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)