måndag 16 juli 2012

Vad göra när man tråkigt har?

Med en liten Bubba som inte vill göra annat än att sitta i knäet och gosa, finns inte mycket mer att göra än att sitta vid datorn och häcka.
När man läst färdigt alla Bubbans böcker dvs.
Och när jag tröttnat på att kolla på tyger på nätet gjorde jag något som jag inte gjort på åååååratal - spelade poker på nätet.
Detta var något som Samboskapet roade oss mycket med på kalla vinterkvällar innan barnen kom.

När jag satt där och höll på så råkade jag springa på det här KLICKBAR LÄNK !
Jag tänkte genast på alla er som är så duktiga på att fota, det här är perfekt för er :-)
En annan är ju inte så slängd på fotografering...........
In och kika och fota allt vad tygen håller och vinn en resa till Malta och slipp den här ickesommaren :-)


2 kommentarer:

  1. Spela poker på nätet har jag aldrig gjort. Det står sambon för.
    Men nu är det ett tag sen han höll till där också... Vann du nåt? :-)

    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)