torsdag 5 april 2012

Nu är det helg!

Tandläkarbesöket gick bra, Svante-vante röntgade, pillade, hackade och klämde lite och visade bilder och förklarade och kunde konstatera att allt såg fint ut och förhoppningsvis slipper jag rotfylla.
Han har dock inte gett upp hoppet om att få rotfylla åtminstone EN av mina tänder så jag har en tid bokad ganska snart igen.
Tid till tandhygienist fick han mig också till att boka, så att jag får bort all skit i fickorna som jag gått och skapat mig runt mina tänder som en liten hamster.
Så det vart ett smärtfritt besök både för mun och plånbok för han tog inget betalt denna gång :-)

Solen skiner och hela min själ njuter för nu är det låååånghelg :-)
Överraskningar till barnen är handlade och påskmaten planerad och imorgon ska påskäggen ritas på så att påskharen förhoppningsvis fyller dem med godis :-)

3 kommentarer:

  1. Åhhh, a win win, jättebra början på påsken :)

    Glad Påsk!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe! Tur denna gången i alla fall då. :-)

    SvaraRadera
  3. Skönt! Då kan du ju äta lite påskgodis nu när det inte är någon fara

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)