måndag 2 april 2012

Let´s go!

Igår morse vaknade jag kl 05.40, flög ur sängen, förbannade telefonen för att den inte ringt och kastade mig nerför trappan för att göra mig iordning.
Då fick jag syn på ungarnas lördagsgodisskålar och kom på att det var söndag och gick och lade mig igen.
Skönt att det är riktig måndag idag!

Jag har hittat en app som jag tycker är jättekul!
Den heter ALIKE och man tar en bild av sig själv och sedan levererar den ett resultat på vilken kändis man är lik baserat på ansiktets symmetri.
Idag var den vänlig mot mig, men igår fick jag fram en gråhårig och rynkig Jamie Lee Curtis.......

5 kommentarer:

  1. Hu, så jobbigt för dig igår morse! Sånt är inte kul!

    Kul app du hittat där!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart roligare resultat! :-)

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Åh fy tusan va jobbigt, men skönt att få gå o lägga sig igen då;-)
    Ha ha rolig app, måste jag kollla!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. haha men skönt att det var söndag ;D

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)