tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag, den officiella dagen när vi ska visa dem vi älskar lite extra uppmärksamhet!
Jag undrar hur många som ikväll kommer ligga bland rosenbladen i sänghalmen och nuppa - just bara för att det ÄR alla hjärtans dag och det är ju som ett slag under bältet att neka sin partner lite nuppa just idag! :-)

Själv tycker jag att alla hjärtans dag är ett väldigt mysigt påhitt och jag faller gärna för allt det kommersiella på denna dag :-)

5 kommentarer:

  1. Tror inte att så många får "nuppa" bland rosenblad idag ;), men lite fler pussar och kramar ska man väl ändå få =)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Nej, här blir inget nuppande. Eller ja, i alla fall inte för att det är just den dagen. Haha! :-D

    SvaraRadera
  3. hahaha Just nuppandet kan jag väl känna mig en smula blåst på! ;) Men mer kramar blir det allt!

    SvaraRadera
  4. He he nuppa;-) Japp här ska fasen nuppas hela natten;-) GÖTT!! (Om nu barnen sover i sina sängar vi säga;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  5. Lite synd är det allt om mig som inte kan nuppa med min höftopererade man ;-) Kanske ska leta upp nå´n annan *fniss*

    Kram på dej

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)