onsdag 4 januari 2012

Vad säger korten om mitt jobbår 2012?

Just nu känner jag mig besviken på jobbet och det är något jag saknar.
Men jag säger ingenting och gör ingenting åt saken eftersom det är tryggt och bra som det är.

Inom 7 månader har jag dock tröttnat och vill gå min egen väg och det borde jag verkligen göra.
Jag behöver vidga mina vyer och jag kan och behöver fortfarande utvecklas.
Att lämna jobbet innebär en STOR förändring på alla sätt och vis och jag kommer inte jobba med samma som nu.

Till sommaren erbjuder en man mig en annan tjänst och han lockar främst med en högre lön, men det tilltalar mig inte och jag är inte intresserad av ett samarbete.

Mycket av mina tankar går åt att planera min ekonomi för att våga lämna mitt nuvarande jobb.

Spännande!

6 kommentarer:

  1. Åh va spännande de låter! Älskar när du spår!! Men du, visst skrev du förut att ni skulle flytta typ till Göteborg? Blev de inget med det?
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Låter riktigt spännande...:) Jag hoppas det ordnar sig så modet och möjligheten kommer att kunna byta jobb...finns inget mer själsdödande än ett jobb man inte trivs med.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Äppelblomman: Jo, tanken var att vi skulle flytta till Göteborg. Men när jag väl kom tillbaka till jobbet så kände jag att jag inte var riktigt redo att flytta så långt ifrån allt. Vi fick kalla fötter helt enkelt! :-)

    SvaraRadera
  4. Låter spännande... väntar med spänning på fortsättningen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låter väldigt spännande! Nu får vi se om det stämmer. :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)