lördag 3 december 2011

Denna lördagen kom precis i tid

För att dra iväg med ungar till skola och dagis en dag till hade inte funkat.
Jag är fullkomligt nöjd med veckan som vi lagt bakom oss och nu vill jag bara njuta av helgen och lite ledighet som förvisso innefattar städning och tvättning, men också julgodistillverkning :-)

Nu på morgonen var jag inne en sväng på Facebook. Jag är verkligen ingen FB-fan, men jag följer strömmen och har lydigt upprättat en FB-sida.
Jag skummade igenom loggen och ströläste lite och kom fram till att FB används som en mindre bloggportal.
Varför öppnar de inte bara bloggar i stället?
Det skrivs om dagen som varit, bullbak, klädinköp mm - material som vi andra fyller våra bloggar med.
Som sagt, jag förstår mig inte på det där med FB ;-)

4 kommentarer:

  1. FB var min väg in till bloggandet. Jag började med att skriva där. Sen tyckte jag att jag hade mer att säga och att det skulle ta för mycket plats på FB. Därav bloggen... Nu är jag knappt inne på FB alls :-)

    sv: Det som bubblar i vattnet är en sten som ligger precis under ytan och bryter vågorna. Jag tycker det ser kul ut :-)

    SvaraRadera
  2. Är heller inte inne på fejjan. Tycker det bara är knasiga uppdateringa..

    SvaraRadera
  3. Hoppas det har tillverkats julgodis hos dig i dag. nu gäller det bara att spara lite till jul, eller?

    SvaraRadera
  4. Ja det är ungefär samma sak, förutom att man får ju lite otippade vänner på bloggen, ja om man inte addar alla på FB förstås! :)
    krma

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)