måndag 21 november 2011

Det bloggas dåligt på den här bloggen tycker jag

Nu är bloggabstinensen hög!
Vanligtvis bloggar jag flera gånger under dagen från min I-phone, men idag har det inte varit möjligt eftersom min mobil idag har drabbats av julstress eller nåt och uppfört sig väldigt märkligt och skickat sms till höger och vänster och när jag väl vill skicka ett sms så går det inte.
Och blogger-appen kom jag inte ens in i.
Suck.
Den kanske behöver uppdateras?

Hur som helst så mår jag toppen - äntligen - de senaste två veckorna har jag varit lite halvdeppig och inte ens 20 timmars sömn skulle ha kunnat dra tröttheten ur kroppen på mig.
Men idag är jag på G igen!
Härligt!

Och jag längtar till helgen då det ska bakas lussekatter och pepparkakor och göras pepparkakshus och julpyntas!!!!!!!

15 kommentarer:

  1. Oh vad skönt att du är på G igen.
    Mysigt med julbak.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Jag hinner bara med ett (och knappt det ibland)inlägg så jag tycker du är flitig :)

    Härligt att du är på "G" igen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att känna sig på topp..... Skulle vilja känna hur det känns....

    SvaraRadera
  4. Jag blir helt skogstokig när telefon eller dator inte fungerar som de ska! Hoppas det löser sig. Kanske en uppdatering?

    SvaraRadera
  5. Härligt att du är på G igen!!! Försök med att uppdatera fånen! Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  6. tadaa, här får du en omvandlingstabell: http://www.recept.nu/1.302925/2009/10/22/omvandlingstabell_for_bakning : )

    SvaraRadera
  7. men du, jag räknade om det, typ så nu finns recetet ute i dl-varianten på min blogg istället :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Längtar oxå till helgen, då blir det adventsfika med glögg =)

    SvaraRadera
  9. Oj där sa di det. Det är ju adventsdags det hade jag förträngt

    SvaraRadera
  10. Aha, det är där min Filur har varit i dag, allt tekniskt har funkat perfekt för mig! Men nu funkar väl din mobil va? För nu bråkas det massor här, skickade ett sms till Ludvig och han fick 20. Och Blogger-droid är helt låst för mig, både betal- och gratisvarianten... :-(

    SvaraRadera
  11. Skönt att du mår bättre :)
    Ha en toppenvecka :)Och hoppas Iphonen kryar på sig!

    SvaraRadera
  12. Julstress? Vad är det? ;)
    Men äsch, än är det rätt lugnt, lite stressad över julklappsinköpet dock.
    God morgon-kram.

    SvaraRadera
  13. Härligt att du är på g! Ser också fram emot helgens framplock av juleljusen :-)

    SvaraRadera
  14. Välkåmm back! Kul att se dej igen, och att du är gladare igen.
    Jag längtar med till helgen och lussebullar, pepparkakor, pepparkakshus, adventstakar mm
    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)