söndag 13 november 2011

Aningen bättre.......

Magen är bättre nu på kvällskvisten, vilket är bra, för jag har inte tid med att ha någon magkatarr nu inte!
Jag har tvätt som ska tvättas, mat som ska lagas, hem som ska städas och ungar som det ska spenderas tid med.
Och ligger jag däckad händer ingenting.
Ungefär som när chefen på jobb är sjuk, då slackar alla lite extra.

Fars dag har i alla fall blivit firat, med tårta, blommor och god middag.
Det fick bli köpetårta idag, för något hemgjort giddes jag inte stå och joxa med.
Och med tanke på priset på tårtan (165 kr) så kan man ju tänka sig att de på bageriet här inte heller tycker om att stå och joxa med tårtor.

Tackar så hjärtligt för alla krya på-hälsningar - de värmde! <3

8 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre! Magkatarr låter inte alls så skojsigt...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint du har piffat till det! Hoppas någon tar hand om dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att de börjar ge sig!
    Ingen tårta här!!!! Då får han göra den själv :D

    SvaraRadera
  4. Men kära du...hoppas du fått vila lite när du har ont i magen!! ( Du vet att så enkelt som en banan är bra mot magkatarr?)
    Och tårta....nej här fick maken själv åka iväg och köpa hem fars dags bakelser! Sönerna är lite dåliga på att uppvakta. Och MIN pappa har jag blommograferat till.
    Kram till dej!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du snart känner dig på topp igen, vännen.
    Visst är det skönt att det finns köpetårta att tillgå ibland....att man tillåter sig att inte alltid behöva vara så j-vla duktig.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ajdå! Magen är så central - hoppas den och du kryar på sig!

    Och hoppas att köpetårtan var riktigt god till det priset! ;)

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att du mår bättre !!!
    Och låt allt vara nu och kurera dig själv ... Det är alltid viktigast :)
    Här firades fars dag med present (choklad och bok ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Magkatarr står inte högst upp på min önskelista heller :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)