fredag 14 oktober 2011

Och jag som laddat upp så!

Idag hade jag ett inplanerat möte med min chef att vi skulle ha ett utvecklingssamtal.
Det var längesedan nu och jag såg verkligen fram emot det.
Jag gillar att få lite feedback, jag vet ju själv vad jag känner för mitt jobb - men hur ser det egentligen ut i andras ögon? Alltid spännande att veta!
Dessutom brukar de här samtalen vara späckade med en massa beröm - och det kan man verkligen inte få för lite av, eller hur? ;-)
Så när klockan börjar närma sig 10 sitter jag på helspänn på mitt kontor och väntar på att chefen ska kalla in mig.
Och så kommer det - "Mallan, vi får ha ditt utvecklingssamtal på måndag - jag har feber och måste gå hem"...............
AAAAAArrrrgh! Jag som sett fram emot det hela veckan...........

Vad tycker ni om att ha utvecklingssamtal på jobbet?

1 kommentar:

  1. För tillfället tycker jag inte om det alls. Har en chef som inte har en aning om vad vi sysslar med och därför varken kan ge beröm eller kritik som är värd att lyssnas på

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)