tisdag 18 oktober 2011

Mallan har testat!

Som ni vet så är jag förtjust i brun-utan-sol produkter och testar gärna olika sorter.
Nu har jag testat AVIVA LABS sunless tanning gel och här är mitt utlåtande:

Bra:
* torkar snabbt som ögat
* luktar inte speciellt mycket
* väldigt dryg

Mindre bra:

* mycket svår att få jämn
* torkade ut min hy jättemycket
* ger ganska gul ton

Kommer jag köpa den igen? Nej.

Här är en bild på den och i brist på snygga bakgrunder får ni hålla till godo med mig.
Jag är betydligt piggare än jag ser ut att vara och jag vet att jag glömt att borsta mig. :-)

2 kommentarer:

  1. Kul med lite skönhetstips här med ;) Har också testat en del BUS:er, det är så störande när det blir ojämnt och GULT.. Den jag tycker är mest lättanvänd är L'oréals sprayflaska.. Samt Apolivas bodylotion med bus-effekt :) Har du testat dom? Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är också BUS-junkie !! Älskar just nu Hawaiian Tropics Duo kräm - asbra =)
    Detta har jag inte provat dock.
    Vill gärna prova Jwows (från jersey shore) Bronzer - ska tydligen vara bra som attan. Tyvärr är det lite dyrt att beställa från USA.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)