lördag 8 oktober 2011

Härligt med helg!

Jag vet inte riktigt om jag håller med om det.
Jag har tre tvättkorgar överfulla med tvätt, en ettåring som gör allt annat än det hon ska och far runt som ett kvicksilver i hela huset, och så dammråttor och annat oönskat på golvet.
Ovanpå det ska det göras en middag i restaurangklass och givetvis efterrätt på det.
Och alla medlemmar i familjen söker min uppmärksamhet och vill ha sin del av helgen med mig.
Resultatet blir att jag förmodligen stupar i säng vid tio, tröttare än jag brukar vara när jag jobbar.
Helg är överskattat.
I alla fall denna.

6 kommentarer:

  1. Finns det inga familjemedlemmar du kan delegera ut lite göra på? Gör det i så fall så kanske även du hinner njuta av helgen ;)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Nu ska vi vara lite positva, va? Okej? :-D

    SvaraRadera
  3. Hihi, ungefär som helgerna ser ut hemma hos oss också :)

    SvaraRadera
  4. Ibland skulle det vara bra att kunna klona sig. Och andra sidan så är det nog ganska bra att man inte kan det... :)

    Ta det lugnt och försök att njuta av det du har.

    SvaraRadera
  5. Just så..delegera delegera!
    Hoppas du får en bra kväll trots allt :)
    SJälv ska jag jobba,som sagt,helger är överskattade, hihi..

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)