söndag 30 oktober 2011

Glöm nu inte att ställa tillbaka klockan :-)

Varje gång är det samma visa  - ska klockan FRAM eller TILLBAKA??
Den ska TILLBAKA en timme!

Man ställer FRAM utemöblerna på våren och TILLBAKA dem in i förrådet på hösten.

I natt vaknade jag av att en olycklig kille stod vid min säng:

- Jag vaknade av att det var blött i sängen, men jag HAR inte kissat på mig!!!

Det tog mig inte många sekunder för att räkna ut vem som kissat i Liams säng - katten.
Schysst kisse då. Sätta sig och kissa på någon som sover.
Någon som vill ha en katt? :-)

5 kommentarer:

  1. Vilken taskig katt!!!

    Personligen gillar jag sovmorgonen nu på hösten, men gruvar mig redan tills dom knycker tillbaks den där timmen igen...
    ;-)

    SvaraRadera
  2. PS: Har du tänkt på att man måste ändra tiden själv i WP så att det blir rätt på kommentarerna? Jag ser ju inte eftersom du ska godkänna först. Påminner bara för säkerhets skull ;-)

    SvaraRadera
  3. Men kattskrälle!
    Det där kan ju lukta väldigt illa.

    SvaraRadera
  4. va,katten kissar i sängen..ajaj!

    ja, vintertiden var svår att missa i natt när jag jobbade, vi ställde tillbaka klockan en timme, och fick jobba en extra timme...såg ut som en zoombie när jag åkte hem i morse!

    SvaraRadera
  5. haha du måste gå tillbaka till mitt första inlägg idag, så kommer du förstå mer vad som hänt med mitt hår. Eller du kommer inte förstå för det gör ingen, inte ens jag. Ingen kan förklara det...jag har inte färgat det.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)