fredag 28 oktober 2011

Beautystore!

Eftersom jag sällan har tid att strosa i affärer och kolla på smink, så har jag nu för första gången handlat smink på nätet.
Och jag måste säga att jag är VÄLDIGT nöjd och kommer fortsätta som kund där!
Positivt:

* varorna var väldigt ordentligt packade
* MYCKET snabb leverans! Beställde onsdags kväll och idag (fredag) kom varorna
* väldigt exakta färgangivelser - jag fick exakt de färger jag beställt
* billigare än i butik

Negativt - inget! :-)

Så kolla in www.beautystore.se

1 kommentar:

  1. Jojo...att skicka efter på nätet är kanon. Nästan som com hem bredband...snabbt,stabilt och jätte jättebra ;)
    Jag skickade efter parfym på nätet. Som sagt...
    snabbt,stabilt och jätte jättebra :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)