fredag 23 september 2011

Tack alla snälla!

Det VAR faktiskt kul att testa och se hur mycket av min personlighet som lyser igenom i bloggen!
Tack för alla snälla kommentarer!

När jag frågade vänner hur de skulle beskriva mig (de som känner mig IRL) så gav de ungefär samma beskrivning som ni - bestämd, omtänksam, rolig :-)

Vad tyckte ni förresten om bilden? Den är omsorgsfullt ordnad i min kära I-phone ;-)
Personligen så tycker jag att den ger ett lite sorgligt intryck - R.I.P Mallan, men den är ganska fin :-)

Nu är det snart dags att åka hem och hålla heeeelg och det ska bli jätteskönt.
Min katt (okasterad hankatt) har fått för sig att det är Mars och således högljutt jamat sig igenom hela natten och hållt mig vaken, så next stop för honom är veterinären kan jag lova. Är han så pilsk att han måste gapa sig igenom nätterna och aldrig få komma till så är det lika bra att göra slut på de tankarna och befria honom från sina kulor (så att jag får sova).
Eller hur?

2 kommentarer:

  1. Ja, det är det enda rätta. Båda mina grabbar blev av med kulorna så fort de blev könsmogna. Det mår de bäst av när det ändå inte ska liggas :)

    SvaraRadera
  2. Det är ju likaså bra, faktiskt. Fast jag tror att han hellre hade velat vara avelshanne - om katten själv får bestämma :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)