lördag 30 juli 2011

Lördag :-)

En regnig lördag som vi spenderade med att handla, både sånt som behövs och som kanske inte är lika behövt ;-)
Nästa vecka har jag hört att det ska bli sol och 25 grader varmt och jag ser fram emot några dagar på stranden :-)

Dagens läggning är en sk veckoläggning. Jag brukar göra en sådan på mig själv för att se vad jag har att vänta den kommande veckan.
Frågan löd alltså - "hur ser min kommande vecka ut"?

- Det blir en vecka med fart, så häng med! Men det är en vecka full av nya insikter och nya krafter, så det blir en övervägande bra vecka.

Det finns en speciell person som ditt hjärta klappar extra hårt för, men i veckan kommer en ny kärlek och pockar på din uppmärksamhet och denna personen skulle egentligen passa dig lite bättre än den du har ögon för för tillfället.

Du har en period av dåligt med pengar bakom dig och hur du än har planerat och vridit och vänt på slantarna så har de inte räckt till det du vill.
Men denna veckan kommer du troligen på nya lösningar på pengafrågan.
Jag kan också se att någon tjatar på dig angående pengaplanering och det gör dig stressad och får dig att känna dig misslyckad.

Angående den nya kärleken som står i antågande så vet jag inte riktigt om du är redo. Du har nog tidigare blivit sårad och är inte säker på att du orkar med en relation just nu. Dessutom ligger den här personen på ganska hårt och vill att det ska hända saker.
Men du avvaktar. För du har blivit sårad och för att du är blyg. Men blygheten gör du ditt bästa för att övervinna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)