torsdag 21 juli 2011

Dagens tarotläggning - Malla

En klient mailade mig och frågade - "Vad ska jag jobba med"?
Med hennes tillåtelse får jag lov att publicera läggningen.

- Att ha gott om pengar är viktigt för dig. Du vill ha en säker inkomst.
Du är en kreativ person och kan mycket och du har mer än en sak att välja på.
Nyligen hände något som gjorde dig glad och du kände att du ville utvecklas och detta gjorde att du står i de funderingarna som du gör idag.
Du har särskilt ett intresse som ligger lite varmare om hjärtat än andra.
Snart kommer något hända som sätter igång din entusiasm än mer. Du får nya möjligheter. Men jag tror inte att du kommer vara ensam om att utveckla dig. Jag ser en kvinna som är äldre än dig som ger energi åt din kreativitet och ni samarbetar bra.

Du ska inte vara rädd för att släppa nuvarande arbete, för du kommer att klara av att arbeta med det ditt hjärta brinner för. Du kommer få många brev och erbjudanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)